Commercieel administratief medewerker (38 uur)

Commercieel administratief medewerker (38 uur)

Commercieel administratief medewerker (38 uur)

Vind je het een toffe uitdaging om internationale klanten optimaal te helpen? Werk je graag bij een bedrijf dat met vooruitstrevende (auto)techniek bijdraagt aan een maatschappelijk thema? En past een klein team bij jou waar je jouw functie nog mag finetunen en buiten de kaders mag ‘rijden’;)? Lees dan snel verder, want dan zijn we op zoek naar jou!

Bever Car Products is een zelfstandig en innovatief bedrijf dat autoaanpassingen levert in zowel Nederland als in de meeste Europese landen en de Verenigde Staten. Hierdoor kunnen mensen met een lichamelijke beperking wereldwijd weer mobiel en onafhankelijk zijn (en onafhankelijk blijven) van andere mensen.

Wat is jouw uitdaging als Commercieel Administratief medewerker?
Als Commercieel Administratief medewerker bij Bever Car Products B.V. draag je bij aan het gehele B2B verkoopproces van innovatieve systemen en onderdelen die worden gebruikt bij het aanpassen van auto’s voor mensen met een lichamelijke beperking.

In deze functie vervul je werkzaamheden voor twee rollen. Zo ga je 3 dagen in de week aan de slag als Commercieel binnendienst medewerker, en 2 dagen als Financieel administratief medewerker. Je voert deze taken uit vanaf je eigen werkplek op de binnendienst afdeling.

Jouw taken als Commercieel binnendienst medewerker
Jij zorgt ervoor dat de unieke producten die Bever Car Products ontwikkelt, juist worden geleverd en op een goede manier worden toegepast. Iedere auto en elk model vraagt namelijk om specifieke aanpassingen en daardoor een speciale aanpak. Dit doe je natuurlijk niet alleen, maar samen met Marcel (Hoofd commerciele binnendienst) en met collega’s van de technische ondersteuning en het magazijn.

Verder ben je bezig met:

  • bestellingen uit Nederland, Duitsland, Scandinavië en Engeland (per telefoon en/of mail) aannemen en omzetten in orders.
  • contact onderhouden met bestaande klanten (telefonisch en via de mail);
  • klanten (op hun verzoek) informatie verschaffen over de mogelijkheden van de producten. Dit doe je ook door de website en social media bij te houden;
  • administratieve, commerciële en logistieke zaken afhandelen (zoals bijvoorbeeld orderstatussen bijwerken).

Jouw taken als Financieel administratief medewerker
Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van inkoopfacturen en bankafschriften, het verwerken van de urenverantwoording en het debiteurenbeheer; Voor inhoudelijke vragen kun je terecht bij je collega Anja (Hoofd adminstratie).

Incidenteel voer je andere administratieve werkzaamheden uit die door Anja worden aangedragen.

Wat heeft Bever Car Products jou te bieden?

  • Uitstekend salaris (wat we uiteraard met je bespreken voordat jij langsgaat op eerste gesprek!).
  • 25 vakantiedagen en een goede pensioenregeling volgens de betrouwbare cao Metaal & Techniek.
  • Een mooie, leuke én betekenisvolle combinatiefunctie van 38 uur (commerciele binnendienst 60% en boekhouding 40%) binnen een organisatie met een unieke dienstverlening.
  • Volop ontwikkelingsmogelijkheden, waarbij de kosten voor opleidingen, cursussen en training vergoed worden. Denk bijvoorbeeld aan een verdiepende talencursus, social media- of technische training.
  • Een gedegen inwerktraject waarin je enerzijds wordt klaargestoomd om klanten zelfstandig te adviseren en te informeren en anderzijds leert volgens bestaande procedures de administratie op orde te houden.
  • Zeer betrokken collega’s in een informeel bedrijf.
  • Een bedrijf dat voorop loopt in techniek en klantgerichtheid waardoor de kwaliteit hoog is en geen (koude) acquisitie nodig is.
  • Gezellige teamuitjes én een jaarlijkse nieuwjaarsborrel met alle Bever vestigingen.

Wat neem je mee?

Je bent leergierig en weet van aanpakken. Je weet op het juiste moment te schakelen tussen administratieve werkzaamheden en klantcontact op de binnendienst. Affiniteit met autotechniek of automerken komt hier goed van pas, aangezien er namelijk geregeld nieuwe modellen op de markt komen die voor nieuwe uitzonderingen zorgen. Geen zorgen; wanneer vraagstukken van klanten te technisch worden, helpen jouw collega’s van de technische support afdeling je graag.

Daarnaast heb jij:

  • minimaal mbo werk- en denkniveau.
  • minimaal 3 jaar werkervaring in een functie met soortgelijke werkzaamheden. Denk hierbij aan een binnendienst functie of ervaring     met binnendienst administratieve werkzaamheden.
  • boekhoudkundige kennis en ervaring.
  • je beheerst Nederlands, Engels en Duits in woord en geschrift (het liefst op B1-niveau). Twijfel je over jouw Duitse taal? Een on the job coach helpt je hier graag bij!

Waar ga je werken?

Bever is marktleider in het ontwikkelen, ontwerpen, produceren en aanpassen van voertuigen voor mensen met een lichamelijke beperking. Met 60 werknemers en 4 vestigingen in Nederland wordt de klant iedere dag centraal gesteld. In 2004 was Bever autoaanpassingen het eerste aanpasbedrijf waarbij het ISO 9001-certificaat is toegekend.

Bever Car Products is een zelfstandig en innovatief bedrijf dat een uitgebreid assortiment aan autoaanpassingen internationaal levert. Het uitgangspunt daarbij is het vergroten van de mobiliteit door gebruik te maken van mogelijkheden die de (auto)techniek biedt. Vakkundige mensen en kwalitatief hoogwaardige producten zorgen voor een optimaal eindresultaat. Bever Car Products is gevestigd in Andelst en er zijn 16 werknemers werkzaam.

Laten we kennismaken!

Solliciteer direct via het sollicitatieformulier of WhatsApp op de vacaturepagina van Steamz. Steamz ondersteunt Bever bij het wervings- & selectietraject. Een geschikte kandidaat komt direct in dienst bij Bever Car Products.

Voor meer informatie over de vacature of organisatie kun je contact opnemen met Fleur Slobbe via fleur@steamz.nl of 06 3026 8379.

Ben je benieuwd naar jouw collega’s en nieuwe werkplek? Een meeloopdag is onderdeel van de procedure.

Terug naar het overzicht